nuff

Followers

Sunday, August 8, 2010

BUTA MATA CELIK HATI

arghhh..baru balik jalan2..klcc beli tiket 4 tomorrow..then g downtown..cuci mata.Encik Faizal sgt teruja tgk reflexiologi dr org2 buta..bukan buta ekceli tp cuma rabun.then aku cabar dia.sbb dia ni xtahan sakit.
dia terima cabaran aku..bermula la sesi urut mngurut badan,leher,lengan..pergh..kerut2 dahinya.
tp sgt berkesan..hilang segala sengal2..hurm..aku pulak rs cemburu..teringin mahu manjakan diri di spa..


berbalik pd tajuk di atas..aku sgt terkesima seketika melihat kecekapan org2 buta/rabun td mngurut org..sempat aku beramah mesra dgn salah seorg makcik ni.rupanya mereka2 ni dr persatuan.then bila habis kelas,buat la keje2 mcm ni..aku sgt simpati..wlupon aku ni mcm singa lapar.tp kalau bab2 mcm ni aku cepat tersentuh ht,,uhuk2.


semangat diorg tu yg aku bangga.xmcm sesetengah golongan oku mncari pndapatan secara senng..mcm minta sedekah..bukan niat menghina tp mngkin ade cr lain selain itu..

No comments: