nuff

Followers

Monday, October 4, 2010

ADZRIN ADZHAR PUJAAN MALAYA

Dah dgr lagu pujaan malaya dari adzrin??
Msti mula2 dgr akan brfikiran mcm saya

*penyanyi dr realiti show mana ni?
*klasik sgt lagu dia tp best
*yg paling penting...pelat S
(eh!ko kalau keburukan org sume ko tahu kan AIN)..

Asal balik keje je masa mnghadapi jalan yg xpernahnye yg x jam radio selalu putarkan lagu ni.
mula2 mcm x suka.lama2 hambik ko..
benar kata pepatah atok nenek jgn mmbenci lama2 nnti suka.ok stop!

Kak adzrin ni rupa2nya senior kazen saya di S.M.K.putrijaya
ala..yg kt jalan pasar pudu tempat org beli ikan,sayor dan bla..bla..bla..bukan dekat putrajaya ye.

Best juga lagu ni..ok skrg tgh2 kebizian saya sempat memasang lagu ni sambil bos saya lalu lalang dgn muka yg oh!!sgt sukar ditafsirkan..hahahahha

2 comments:

nana sulaiman said...

lagu yg sangat klasik kn..peneman aku kt ofis..huhuh..bos pun mau layan..

Anonymous said...

Thanks for the info! We're making a custom pair of slippers for you :)” oh wow thank you!!

There was an error in this gadget