nuff

Followers

Sunday, November 28, 2010

AHAD MASA UNTUK BERSENANG SENANG

Bangun pagi..basuh muka...buka laptop...terus online..
**lagukan dengan lagu kanak kanak bangun pagi tu**

Hari minggu di rumah makcik.Tiap tiap hari minggu pon di rumah makcik di Pandan Jaya.

Plan untuk hari ni, nak tengok muvie .Baru sedar,dah agak lama tak tengok wayang..

Tengok iklan di tv macam seronok je cerita ni.Mungkin sebab ada
"Hye awak"

Lepas tu,mungkin saya nak cari

  
DOAKAN PENCARIAN SAYA BERJAYA...AMIN....

1 comment:

eiela said...

nak ikut tengok ngankung,,hehe,,semoga berjaya dalam pencarian..

Latest Entri :
Redah Aku dan Kau Punya Oleh Ben Ashaari
Jana Pendapatan Dengan Burung Walit

There was an error in this gadget