nuff

Followers

Friday, December 3, 2010

SHAH JASZLE TAK MINAT AWEK MELAYU

Boleh nangessssss kalau mcm ni!
Siapa xkenal Shah Jaszle drama lakonannya dalam ASMARA di tv3 memang meletop..
Muka kachak..suweet pulak tu..
TAPI!!!..harap maklum ye..dia xberminat langsung awek melayu dalam erti kata lain,bukan taste dia..
Hurm...muka kachak kan..nk ckp ape lagi..

Padehal,saya dh menangis tgk kenyataan dia..
**mari nangis sama sama**


hurm..kalau mcm ni,patah balik ke BAIM WONG la pulak...

4 comments:

Sidratul Muntaha said...

ala..
sikit pun aku tak heran..
muka mcm tongkang pecah aderlah..
ahaha
confirm mengamuk peminat2 dia.
sowi arr..
ade ape dgn artis?>
mulut longknag..
agak2lah pun...
tak cermin muka tu mcmana kan?kan?
seb baek aku tak melayan..

ain mustaza said...

hahahaha..ilex la..
nk buat macm mana..dia kan artisss

nana sulaiman said...

huhuhuhu kenyataan yang bisa membunuh awek2 melayu yang tergila2kan dia...hahaha

hamzah ian said...

gila hensem.. nasib baik gua tak gay.. har har

There was an error in this gadget