nuff

Followers

Friday, February 25, 2011

BILA NASI DAH JADI BUBUR,WALAUPON MASIN KU TELAN JUA.

Wallaweyhhh..
Semalam naseb aku x berapa nk menjadik,seharian demam yang xleyh nak describe mcm mana perasaan aku bila demam menjelma..
Ditambah dengan demam nk period lagik,perghhhhhhhhhhh..xhengat aku menanggungnya..
Tekak pulak teringin bebenor nk makan sop la,bubur la.
Balik keje terus En faizal hantar aku balik umah..xde nk menyinggah2 umah dia dulu bcoz aku x larat.Yerla xkan aku nk berbaring senang lenang kt umah dia,lainlah umah haku..
Sampai2 umah aku gagahkan diri untuk memasak buburayamtambahikanbilisgoreng.Xdilupakan halia yang aku pinjam umah jiran sebab halia mak aku kecut,lgsung ku buangkan dalam tong sampah.
Konon nk sedap,aku pergi masukkan ekceli aku tuang terus serbuk pati ayam.Serbuk pati ayam tu aku tgk untuk maskkn dalam sayor cmpor.tp aku kn kreatif kutuangkan xhengat la kuantitinya..janji aku tgk nmpak sedap.**aku je la tgk sedapkn**


hasilnya!!!massssinnnnnnnnnnnnnnn...Tapi ade gak tukang habiskn..sape lagik kalau bukan tunang tersayang..hahaha..

No comments: