nuff

Followers

Monday, April 11, 2011

JATUH CINTA DENGAN LELAKI2 INI

semenjak menjadi penonton setia awan dania musim yang terbaru ni, aku dh jadi gile bayang dengan senyumannya,cara percakapannya serta gayanya..wallaweyyyyyyyy..cair babe!!!..smpikan En Faizal nk bela rmbut panjang lagi mcm Gambit ni.But aku ckp "gemokkan badan dulu ok ..kurus2 ni rambut panjang nanti macam penagih tegar ropenye kang"
Disebabkan dh gila bayang sgt aku jadikannye desktop background kt opis..
hari2 tgk senyum je aku pagi2 menatap wajah si gambit ni.



Ni lagi la...Mak aku pon minat ..aku mula minat start menonton NUR KASIH..
Jatuh cinta habis..Tambah2 tgk iklan DASHING..perghh..aku siap berangan lagi yg pompuan dalam iklan tu aku **over habis**

**jeles bila Eka AF9 berdating dengan Remy..siap pakaikan rantai lagi!!**-kecewa habis (T_T)

<>
<>
<>
<>
<>
<>
<>
<>
<>
<>
<>
<>
<>
<>
<>
<>
<>

walauapepon..lelaki ini tetap di hati!!!...**jiwang**



 







No comments: