nuff

Followers

Thursday, May 12, 2011

LINGKARAN GELAP BAWAH MATA

korang ade masalah ni x??Aku punya mata ada sbb aku malas cuci makeup kan.
Terimalah padahnye.Orang kata gelap bawah mata tu disebabkan kurang tido,org katalah tp aku terlebih tido.
jadi aku pergilah beli krim yg boleyh atasi maslah aku ni.
Mula2 aku amik garnier.Bila nk bayar je ade satu promoter ni bermulut manis.Suggstkan aku pakai SAFI BALQIS perfect 10.Disebabkan mulut mans promoter tu,dia siap bg aku diskaun10%.**gelak jahat**.
Jenis aku pulak pantang org offer diskaun2 nih.Aku baru pakai 2 hari.Tak tahu la result nye mcm mana..




so,korg pakai ape pulak??


2 comments:

merahitujambu said...

aku dulu penah gak pakai macam2.sama jee..xleh harap...ahahahaa

AIN MUSTAZA said...

hahhaa..aku saje ngade2 beli..susah la mcm ni..xmarket dow..hahaha

ko rasa buat facial boleyh hilangkan x?

There was an error in this gadget