nuff

Followers

Sunday, June 26, 2011

NASIB ANAK TUNGGAL

Jangan korang ingat anak tunggal tu hidop dia sentiasa best ..
Best memang best nk ape dapat je.Yang xbest nye SUNYI..ye SUNYI..

Sebab x best:-
xde teman nak gadoh..= aku jadikan 2org adik sepupu aku yg sek rendah tu teman bergadoh!.2-2 lelaki.

xde kakak & abang.
Aku nk ada kakak & abang sebab aku salu berangan kalau diorg ni dapat gaji PASTI ade hadiah ape2 setiap bulan untuk aku..bestt wooo kalau mcm tu..Berangan budget2 aku anak last.bahahaha


tetiba aku wat citer sedih mcm drama petang2 pulak kan??Kisahnye sebab Cous aku dpt baju yg dibeli akak seppu aku kt vietnam..jeles ok!!!


dia tayang baju baru kt FB
bual bicara kami.KLIK untuk tumbesaran

Tapi...sebenarnya akak dia pon ade belikan untuk aku jugak.jadi nampak adil disitu kan??walaupon kdg2 aku yg lebih2 dgn akak dia berbanding dia..



p/s;walau apepon aku tetap besyukur 


3 comments:

Ardini Humaira said...

lawa baju dia :D

nadia said...

la....
baru nadia tau yang ayien ni anak tunggal rupanyaaaaa. ;)

Ujang9897 said...

hihi

There was an error in this gadget