nuff

Followers

Tuesday, December 13, 2011

MEREKA TERIMA NIKAHNYA , AKU TERIMA KAD UNDANGAN DAN DAPAT MAKAN NASI MINYAK

Alhamdullillah...lately ni banyak dpt jemputan perkahwinan/pertunangan kawan2.Almaklumlah..cuti skolah kan..Dah menjadi Trend asl cuti skolah je kenduri kawen/pertunangan . .Rezeki dan jodoh mereka dh sampi.

Aku pon ade juga mendapat beberapa jemputan .mana yg dpt dtg,aku dtg..mana yg xberkesempatan nk dtg ak doakan dr jauh smoga bahagia..amin..

yg bawah tu jemputan dr kawan baik my cousin..
yang kaler merah ht tu jemputan dr keluarga 'ex-kwn lama' (*_*) terima kasih kerana sudi menjempot even situasi dh x mcm dulu

yg ni lagi xsangka!!!..afiq ni kwn satu skolah menengah dlu.alhamdulillah..nk menjadi suami org dah..


25/11/2011 hr tu,lg sorang kawan baik my  cousin melangsungkan perahwinan..Alhamdulillah.Zana dah selamat menjadi isteri.. 

memasing x sangka zana yang naik pelamin dlu selain aida yg meriba chempaka!!hahaha..jodoh tu kan rahsia ALLAH s.w.t

majlis berlangsung di lorong kiri 17 Kg Dato' Keramat

aida doter..Her name Chempaka Qirana . . 
Eh xlupa kepada blogger ARDINI HUMAIRA selamat pengantin baru sayang!!moga bahagia hingga akhir hayat..amin..moga menjadi isteri solehah

p/s: ape yang ak perasan setiap kali menghadiri majlis pernikahan/persandingan kwan2,aku jd sebak..mungkin nnti aku akan merindui zaman2 muda bersama diorg Atau kenangan2 yang ade bersama mereka..hurm..aku?? JODOH TU RAHSIA ALLAH..

1 comment:

Kancilbiru said...

yer jodoh tu rahsia Allah. kita kena berserah jer pada Nya...:)

There was an error in this gadget