nuff

Followers

Tuesday, August 7, 2012

BILA DEMAM PERMINTAAN UNTUK MAKAN MENINGGI

Dah masuk 4 hari aku selesema+batuk+demam+sakit tekak..Pakej 4in1
ni sume penangan kt opis di petang jumaat hari tu
Bila sorg dh bersin,alamatnye akan berterusan bersin dan berjangkit dari sorang ke sorang termasuk aku
Sudahnye aku kalau dh sakit, kt bibir aku menyebut la 'makk...mak..mak..mak..mak' .hhahaha 'nmpak sangat ke budak2an & anak omak

sampi mak aku akan kata, bila sakit baru ingat mak 24 jam,bila sehat..batang hidung pon x nampak..oh sedihhnye mak ckp mcm tu.gurau kasar namanya..

Selera makan berkurang.tp mcm x berkurang jugak sbb time ni tekak aku demand nk makan macam2.
dannnnnn tadi my Bff peeka temankan makan ini..



selain tu, aku kalau time sakit memang feveret aku suh mak aku buat Teh O Panas..xkira kalau ak terjaga tetengah malam pon.mungkin air tu buat ak rsa selesa or kurangkan sakit kot..

2 comments:

Ardini Humaira said...

dni kalo demam teringin nak sup2 je :D

nadia said...

babe, ni demam bedebauuu nak jadi pengantin baruuuuu ni. ;))

There was an error in this gadget