nuff

Followers

Wednesday, December 12, 2012

MENGGILAI DRESS PEPLUM

Hoishhh..

Time berpantang pon duit boleh dikikis.Walhal duk umah je pon.
Biadap sungguh dunia tanpa sempadan sekarang  nih *ahaks

macam fenomena pulak aku rasa.. **aku yg rasa,kalau orang lain tak rasa tu korang punya pasal

Sekarang ni aku sangat-sangat menyukai dress peplum.




Foto Sumber Dari House Of Allure . Banyak lagi koleksi-koleksi.Rugi kalau korang x tengok.. pelakon Dalam Hati ada Taman si Elfira Loy pon selalu jugak pakai pakaian2 dari butik ni.

2 comments:

~Beb~ said...

mmg ade.. kalau la plus size ade, aku dh sambar dah. huhuhuhuhu. ade tapi byk kat asos. mahal la plekk

IamAin said...

ade kak.

asos memang mahal nak mampossss.
tapi kt zalora ade kot.

amacam terengganu best??hek3

There was an error in this gadget