nuff

Followers

Tuesday, March 17, 2009

♥TENTANG AKU...♥

suka tengok MOVIE..tapi bila tgk pown x kusyuk sgt.. pas tu mula la tanyer member macam mana jalan citer tu.
Suka akan KASUT, walaupun lebih selesa pakai sandal!..Pas tuh nanti mak aku pasti membebel..membazir jer katenyer...
Suka MAKAN skit, walaupun makanan tu sedap tahap max. tak suka makan banyak2… sebab tak ada ruang nak isi.Tapi bila selera makan aku membuak2 pasti kwn2 aku pening melayan kerenah aku yg asyik mau makan jer...makan tapi badan still kurus..macam mana tuh erk??
Suka MELAYARI INTERNET. Semua benda leh cari hanya menggunakan jari jemari. Taip je semua kluar, kadang-kadang taib benda yang kita nak cari, benda lain pulak yang keluar. Dunia kan di hujung jari..Hurm….
Suka tengok benda yang CANTIK&BERSIH sebab nanti jiwa akan tenang…setenang tasik kenyir. jangan di sangka jiwa yang tenang tidak memberontak walaupun selalu makan hati hurm.
Suka SHOPPING,MELANCONG kemana2 yang boleh pegi kecuali israil.
HP sangat penting dalam hidup .tak ada hp ibarat hidup kosong.Boley giler wOoo.....
Suka sgt BERCAKAP..sampaikan kwn2 aku pon dh letih nk mendengar..kadang2 diorg tnya aku balik yg mulut aku nih xpenat ker bercakap tanpa henti...hak3..tp itulah aku...
Suka LAUT...bg aku laut tuh mendamaikan aku..tp masalahnya,aku x reti berenang!!!!!!!!!!!
Suka MENANGIS...ntahla..sensitif sgt jiwa aku nih...aku x boley bila part org ckp kasar atau tggi sore sikit kt aku..pasti air mata tumpah ke bumi..sampaikan kwn2 aku kata aku terlampau manja dan cengeng..
Suka BERJALAN tanpa arah tujuan..itulah aku..
Suka BERGAMBAR..dari kecik sampai sekarg..bila view lik pict2 waktuh kecik2 cam klaka plak..mcm2 aksi ader..Aku dan Camera x pat dipisahkan..klu kemana2 sentiasa ada dlm beg aku..
Aku suka sgt CAKAP LEPAS,sampaikan aku xsedar aper yg aku ucapkan tuh membuatkan kwn2 atau org disekeliling aku terasa..kadang2 siap dgn mulut,mata n tangan aku skali beraksi..Part ni aku mau ubah untuk kebaikan diri aku sendiri..kwn2 tolong support aku yer...Pertolongan anda amat diperlukan...
Dengan sejujur2nya ikhlas dari hati..aku mengaku aku suka MENGATA org..tp aku xkan mengata org sesuka hati..klu org tuh yg mengata aku dulu atau buat palat dalam hidop aku,dia kene terima hakikat aku akan mengata dia sampai mati..xkira sama ada citer tuh btol atau x..hak3..kira org yg mcm ni aku dh listkan sebagai org yg aku benci sampai mati..ala...mcm la korag xpernah mengata kan??
Aku mengaku aku SOMBONG..tp aku sombong dgn org yg aku xberapa kenal atau x berapa rapat..tp bila dh rapat xberhenti lak mulut aku berceloteh. xkenal maka x cinta...
Aku seorang yg SETIA dlm bercinta..tp sering disalah erti sbb ramai kawan lelaki..ntahla.Aku xpernah tgglkan tp aku yg asyik kene tggal je..sedey meyh..
Aku sukaDIMANJA dan MEMANJAKANdiri aku..Pada kwn2 dan org yg aku syg..TeTttttt!!!!!!!
SuKaCHOCOLATE,PIZZA,PASTA.Makan tanpa jemu..

xkira walau siapa pon aku..yg penting aku bukan seorg pembunuh,pengkhianat negara atau sebagainya..

*U can say anything u want,as u please but i am what i am,and that is something u can never be*

8 comments:

Anonymous said...

kalo nak buat blog..

jgn byk gune ayat

kalo play wit pitca lg nmpk menarik...

TP Y NI PUN OK....

Anonymous said...

HAAAAA Y NI KAU NAK KUMEN LEBIH SKET

KALO U ALL NAK TAU COUSIN KESYGAN AKU NI ANAK TUNGGAL..SO KORG BLH BYK KN LAH BTAPA DIE PUNYA MANJA+MNGADA TUH AN...

DIE NI NMPK JE KECIK TP MULOT DIE MAK AIII..MAMI JARUM PUN KALAH!hahaha
TP SBENARNYA DIE NI XDE LAH TERUK Y KORG CUBE BAYANG KN..WLU PUN MULOT DIE JE KECO TP SBENAR NYA DIE NI PENAKOT JUGAK KALO ORG GRTAK DIE!hahaha

HAA LG I DIE NI HIGH MAINTANENCE TAU!
ERMMM SO GUY OUT THERE...BEWARE!!

hahahahaha

sorry beb!

;p

IamAin said...

mengondemkan aku je kejenyer..

Anonymous said...

nasihat, pesanan dan kritikan yang tak perlu dibayar..
hahaha
emm aku akui sume yang ko ckp tentang diri ko..
kat kolej aku slalu ckp 'mulut ko jahat' tak pun 'mulut busuk'..
hehehe
emm ske sakitkan ati org wlaupun tak de kene mengena ngan ko..maybe ko rimas kot tgk org mengada2..
by the way..aku ske klu ko nak berubah..
hopefully ko bjaya..usaha tanggan kejayaan..
emm last skali..syg diri sendiri wlaupun tak de org yang syg kat kite..ok??
;)

IamAin said...

HU..HU..HU..
THANKS MIXA..COZ COMMENT YG JUJUR DR KO...
INSYAALLAH..DOA2 KAN LAH AKU BERUBAH..

~MYB KOT AKU RIMAS TGK ORG NGADA2..TP AKU SNDIRI NGADA2 MCM MANA PLAK TUH???

RENUNG2KAN .....

~AYAT KO LAST SEKALI TUH AMAT MENDALAM LA MAKNENYE..HUK3..BIKIN AKU TERASA SEYH..
YUPP...SAYG DIRI AKU DULU..

Anonymous said...

SALAH.....SALAHHHH semua SALAH.. ader satu je ko tak tulis..
time sekolah ko ske paw aku coklet!!
hampeh

IamAin said...

ada la..
kan aku dh tulis aku suka coklat..
sbb tuh aku pow ko..
ko jer yg rajin melayan kerenah aku..
hm...bfday aku bulan depan pos kan coklat banyak2 kat umah aku tau..

♥ PUTERI FARAH 1987 ♥ said...

why not kalau ko story pasal characteristic lelaki ko pulak..:p

sure meletop..
and after this ramai lah yg nak tackle ko..
try citer..
nt aku coment..
hehehehe..:p