nuff

Followers

Thursday, April 2, 2009

✖APRIL FOOL✖

April Fools Day MySpace Comments and Graphics

Comments - Graphics - Layouts - Photobucket

Hak3...
Geram giler aku..
semlm xpasal2 aku kene april fool dgn SYIDA & AJAK..
xder keje agaknya diorg nih...

SYIDA :kawan2 dan sahabat yg dikenang n diingati selalu.djempot dtg ke mjlis pertunangan
sy, SYIDA & AZLAN pd 31 APRIL 2009...

AJAK:Panjang meninggal ko tau x?

SYIDA nyer aku leyh accept lg..yg AJAK punya tuh yg wt aku sakit hati & keterlaluan..main2 plak psl kematian..wat aku risau x sudh memikirkan saper pnjang tuh...rupa2nya hanya APRIL FOOL.nsb bek dia hnya sebut pnjg,klu dia sebut nama org,mendoakan org tuh pendek umur jer..
Tp semalam gak la aku dpt kete baru dr mak aku sempena hadiah hari jadi aku 3 APRIL 2009..
Yg ni bukan APRIL FOOL..Tp btol2...

1 comment:

♥ PUTERI FARAH 1987 ♥ said...

ajak shiaaaaalllllllllll..
hahahahaha..
xsayang mulot..
jahat dia..

dpt new car..?
nk naikkkkk....:p
hehehehe..

bfday esok kan..
nk wish esok lah...