nuff

Followers

Thursday, July 29, 2010

PREPARATION

another 5 months to go..
persediaan masih tahap xbermaya lg..(gile).
cume yg dh cnfrm makeup artist by munie ahmad...
agak sakit otak nk pilih makeup artist ni..
padehal untuk majlis pertunangan shaja.
tp sumer bnda nk perfect kan...


pelamin duduk aku amik kt butik zielynn..mula tetarik sejak aku view blog n fesbook adik ipar xopismate aku didi..tertarik sgt bila tgk kak ziela punya pelamin..ala2 pink gitu..aku mula pasan tahun ni kebanyakan tema untuk pertunangan PINK..


antara hantaran yg aku dh beli : kain persalinan, telekong , goodies bag.
setakat ni itu je la..telekong aku beli dalam awal tahun..gile cepat kan??aku kirim kt abg sepupu aku .dia ade keje kt bandung..pe lg..kirim mengirim la ape yg patut..hik2,..

1 comment:

Anonymous said...

wowow~ ko dh betunang ke weh??


-baiyyah-