nuff

Followers

Monday, September 20, 2010

PERSIAPAN RAYA 2010

BAJU
  • Tema taun ni kaler oren..tima kaseh pd org yg sponsor untuk tahun ini (kakak sepupuku)harga kemain lg..baju meriah,harga meriah..insyaallah..nnti org pulak sponsor baju akak erk..sape kata hidop sbagai anak tunggal membosankan??sape2? meh aku caples pale dia..tetap ade akak n abg2 sepupu yg melayan sbagai adik sndiri..(touching)
BISKUT RAYA

  • Xde semangat untuk buat biskut seperti tahun2 suda.Kuih tunjuk sahaja..Syukur mak En faizal memg mengambil tempahan untk membuat biskut raya.Bertuah x saya??Termasuk yg lain ade dalam 4 jenis.(sadis sbb kuantiti paling sket tahun ni)

KASUT RAYA
  • TIADA lgsung..mak saya cakap "berlambak kasut awak kt rumah ni.bukan awak guna selalu".baik mak..baik..saya pasrah!.Tp saya belikan untuk mak saya sepasang kasut.Lepas berterima kasih,saya dimarahi pula."asyik2 beli kasut.mak dah x keje,xkuasa nk pakai kasut lawa2.awak pulak selalu beli kasut tinggi2."..(muka ketat)
KAD RAYA
  • Paling sadis dapat 2 sahaja kad raya.tp bersyukur sekurg2nya dapat dr x dapat.trima kaseh pada yg memberi.
DUIT RAYA

  • Maaf..saya tiada peruntukan duit raya untuk diberi.I am 23 yrs old selagi saya  tak kawen,selagi tu dpt duit raya.Paling terkejut,bila staf2 kt opis memberi saya duit raya..s.e.r.o.n.o.k x terkira..tq ya..Tahun depan???harap2 dapat lg ..(menangis).hahaha.

No comments: