nuff

Followers

Monday, September 20, 2010

KAD RAYA DI HARI RAYA

Seperti tahun2 sudah.Saya adelah pemberi setia kad raya pada hari raya..SYABAS!!


Ni kad raya untuk Nenek dan atuk sebelah ayah di Rembau,Negeri sembilan.
Saya buat all in one..senang.hehee
Untuk nenek,atok,maklong,paklang,makyang,mak uda dan busu.
ekceli ade seorang yg saya x listkan dalam tu..AYAH saya..tp,biarlah..
Saya dh x balik rembau sejak tahun 2002.Sejak mereka bercerai waktu umur saya 15 tahun.PMR!!Tp dr kecik saya kirim kad raya untuk mereka.walaupon dah 8 tahun saya xpernah balik kg,jumpa??mmg x pernah dah.Tp bg saya,mereka drh daging saya.Anythng saya berurusan dgn makcik saya (mak uda) dalam sebarang hal melalui sms.dr dulu dan kini. Saya ade terjumpa mereka dalam FESBUK.Hebat Fesbuk ni..Kdg2 rindu suasana raya di kg.Sumpah rindu.tp..kalau saya balik,mak saya raya sorg2 pulak kt sini.dan msti jumpa ayah saya disana..so..pendamkan rindu dalam hati.





Ni kad raya untuk sahabat2 rapat serta tak rapat saya..yg rapat mmg tiap2 taun akan dpt ..

Kad raya adelah perkara yg saya tunggu2 time raya..sms atau ucapan melaui fb,myspace,tagged atau sebagainya,saya kurg meriah sket..

No comments: