nuff

Followers

Wednesday, September 29, 2010

WEDDING ATUL & FIRDAUS

Ahad lepas 26/09/2010, saya ingt mahu berjimba sahaja di rumah (umah makcik) sbb msti mak,makcik n kakak sepupu saya pg berjalan2.Mana tahu dpt la saya sepasang 2 kasut ke.knnn..
Tapi diorg kata nk pg umah terbuka di beberapa buah umah,masjid serta surau..Adoiii..msti lama..
Jadi saya terus cll fifie dan pika sbb kami dpt invitation dr atul (rakan sekolah rendah di s.k.taman muda) untuk majlis kawennya di Felda De Villa...

Depan pintu masuk..tempat dia mcm klasik sgt..siap dengan sambutan dondang sayang bagai2..lalalalla


Actlly kitaorg sampi dah nk dekat kul 3.So,mls nk cr dan menjoinkan dr bersama budak2 skolah rendah.Terasa segan dihati.jadiknya hanya pict bertiga sahaja


Ni pict time atul dh tuka baju tok potong kek..tp mata ko pndang sape ye atul??
eh..eh..hurm...suamimu aku mcm kenal..budak skolah S.M.K.Taman Seraya jugak ke???


Kek chantik..tp PALSU..Chisss...dahla kek cekelat habis..adoiyaiii..

saya tgh mencari pict time dorg sanding..

ok..1st time masuk de villa..tp tempat dia agak kecik..Rupanya tempat yg saya nk buat majlis nnti Dewan Merak Kayangan..Kaya gak felda ni ade bnyak Dewan.hahaha.Hurm..harap impian saya terlaksanalah..INSYALLAH..

No comments: