nuff

Followers

Tuesday, September 28, 2010

WEDDING KAK NANA & ABG AZHAR

Bulan ni ramai sungguh yg buat open house,Wedding Dan melahirkan baby baru..
hurm..maafla ye..saya pergi mana yg sempat2 je..


25/9/2010 majlis kawen kakak En faizal..Meriah hocayy dgn kehadiran saudara mara kwn2 serta jiran tetangga..Oppss..xlupa juga dgn kehadiran Mak aku..hahhaha
Actlly Kak nana anak perempuan tunggal dalam keluarga dr 4 beradik..so..no wonder la meriah sket kan...




Akad nikah


En faizal,kak nana dan adik bongsu mereka ejard

Gedix session..
Lepas ni agak2 korg leyh manje2 lg x?


Bersanding di atas pelamin.



Inilah family En Faizal..



Makan Beradab.



Sesi Bergambar



Malam sebelom majlis.Bergambar bersama sepupu sepapat,pakcik makcik,anak cucu.



Bersama 2 org anak pak teh saya.mereka xdpt dtg jdinya mereka wakilkan anak2 mereka yg bam..bam..



with En faizal..


Lepas ni majlis di pihak lelaki di Kuala Pilah,N.sembilan pada 10/10.2010
2 mggu lepas tu insyaallah tarikh kami pulak..aminn

p/s::sedey sebb gambar aku xde .. sebab aku boleyh bantai balik umah hntr mak aku then tdo..pukul 5.30 petang baru aku dtg..habis kene sindir..hurm...baiklah..pasrahhh..hahahhaah

1 comment:

Fifie said...

hahahaha..ko memang..