nuff

Followers

Monday, October 25, 2010

25 PERKARA TENTANG DIRI SAYA


Selamat pagi!!!..Pagi2 terasa lemau nak datang keje..Seperti biasa sampai2 opis terus blogging..Bw ke blog2 yang hebat..

Pergi ke blog nadia, dia ade tag nama saya. thnks nadia coz tag nama ain..Kali ni tentang beberapa perkara tentang diri saya..ekceli kene 25 perkara..tp mcm banyak pulak..huhuhuhu

1. Saya sangat suka MELAYARI INTERNETSemua benda leyh cari dengan hanya menaip sahaja.Taip je ape2semua keluar.Kadangkandang benda yang kita cari,benda lain pulak keluar.Dunia kan di hujung jari...

2.Suka SHOPPING DAN MELANCONG kemana2 yang boleyh pegi kecuali ISRAIL

3.Hp dan Laptop sangat penting dalam hidop..Tak ade HP dan laptop hidop ibarat KOsong wooo..Boleyh mental sekejap..Hurm...BROKBAND dan TOPUP juga sangat penting..

3.Suka BERGAMBAR, dr kecik sampi sekarang.Bila view pict2 zaman kanak2 boleyh ketawa tengok pelbagai aksi.

4.Sangat suka BERCAKAP sampikan org yang mendengar saya membebel tu dh letih menadah telinga diorang untuk saya.

5. Suka DIMANJA dan MEMANJAKAN diri saya kepada kawan2  dan ahli keluarga..

6.Saya ANAK TUNGGAL dalam keluarga

7. Saya mengaku saya SOMBONG.Saya sombong pada org yang saya xberapa kenal dan rapat.tapi bila anda dh rapat dengan saya,anda akan tahu siapa saya..Tak kenal maka xcinta..

8. Sangat suka CAKAP LEPAS.sampaikan saya tidak sedar ape yang saya cakapkan itu akan mengguris ht org sekeliling.Part ni saya mahu ubah untuk kebaikan diri sendiri.JAdi kawan2!! tolong bantu saya..Pertolongan anda amat diperlukan..

9.Saya suka MAKAN..Makan dan makan!!

10.Dengan sejujurnya ikhlas dr hati..saya suka MENGATA orang.TAPI saya tak akan mengata org sesuka hati.Kalau org tu yg mengata saya dulu atau buat palat dalam hidop saya,dia akan terima hakikat saya akan mencaci atau mengata dia sampi dia mati..Kira org mcm ni saya dah listkan sebagai org yang saya benci sampai mati!ala...mcm la korang sumer tak pernah mengata kan???

11.Sangat mudah SAKIT KEPALA

12.Suka COKLAT,PIZZA dan PASTA.makan tanpa jemu.

13.sangat tidak suka org ganggu WAKTU TIDOR saya..

14.Seorg yg SETIA dalam bercinta.Tapi sering disalah erti sebab ramai kawan lelaki..

15.Saya ANAK EMAK..Jadi????

16.Suka LAUT.sebab laut itu mendamaikan.Tapi..saya tidak pandai berenang

17.Suka tengok MOVIE

18.Sangat suka MEMBAZIR.

19.Cepat GELABAH

20.MENANGIS..sebb saya berjiwa sensitif..

21. Pencinta warna PINK, BIRU serta UNGU

22. Sangat suka BERJALAN..sampi dah tak tahu nk pergi mana

23. Sangat suka MENYUSAHKAN kawan2 bila ade masalah..

24. SANGAT CEREWET!!

25. Saya TIDAK PANDAI BERDIKARI..Jujur dr hati!!

cukup 25!!akhirnya....Dan dengan ini saya perlu mengetag kepada 25 blogger lain..
Tapi..saya listkan beberapa je la erk..Jenuh nk pikir dh nak tag sape..

4.ida

ini jela...

bye!







2 comments:

sahromnasrudin said...

salam ziarah..kenal blog ini dr blog kancilbiru..semoag tuan blog sihat dan dirahmati Allah SWT

nadia said...

oo.. manja rupanya.. =)
tgk muka pon da tau. heheh
cuba jadi ganas mcm nadia. hahahhha

ain, nadia nk tny personal tntg blog ain boleh?
selama ain berblogging, ain pnh dapat income nuffnang x? sbb nadia rasa, ain salah setting iklan..
visitor ain da ramai skrg. sbb trafik nadia yg dtg dari blog ain pon da rmai.
so, sbb tu nadia tpk, better nadia tny ain dlu.
sblom ain terlambat.
sbb bile visitor ramai, tp income nuff xdapat, rugi la.... kan?
penah dapat x yang? bkn nadia nk budget nadia bgs tp ni kt bercerita mcm kt ni geng dari kecik la.. =)

There was an error in this gadget