nuff

Followers

Wednesday, October 27, 2010

PAUL SI SOTONG RAMALAN PIALA DUNIA MATI

Amat mengejutkan apabila PAUL si sotong yang dibanggakan untuk ramalan piala dunia hari itu mati..Mungkin mati akibat penyakit sotong yang serius..
hahahahaha...(gelak jahat)

Untuk piala dunia kana datang mungkin xde dah ramalanramalan camgini..atau diganti dengan ikan nemo ke udang ke itu ke ini ke..
ok dah melalut

Ekceli saya xberapa amik tahu sangat pasal pilaa dunia hr tu..lebuh dasyat lagi mulamula saya macm skemaskema skit sape PAUL tu?Kenapa bola dikaitkan dengan SOTONG..Sungguh x paham bila opismate bercakap tentang bola..

Saya hanya tengok satu je perlawanan kat dataran hari tu masa ARGENTINA lawan ape ntah...Itu pon sebab En faizal ajak..Tapi saya pergi sebabmusabab lebih kepada sekurang2nya saya pergi gak tengok perlawanan tu dr xde..Xde la saya terpinggir bila merekamereka bercerita pasal bola..
boleyh mcm tu???boleyhkan aje



Sumber pict ni dr Encik Google
PAUL si sotong kelahiran GERMAN..eeeee..tgk pon dah geli...



Ni lagi si sotong dr BIKINI BOTTOM.Gambar beserta Kawan keje sekali


Sumber dr Encik Google
Alahai..geli makcik tengok hidong dia


ok bye















3 comments:

nadia said...

syg, mungkin entry terbaru nadia boleh mmbntu..
cuba la.. =)

Lizzie Yasmin said...

lepas nie boleh msk si paul nie.. cpt pikir menu.. sapa mkn boleh ramal world cup nxt season.. hahaha...

kay yea said...

yep2..sukung2..leh msk c paul uh..hahhaah~~

There was an error in this gadget