nuff

Followers

Wednesday, November 10, 2010

AWARD


Terima kasih kepada si pemberi award ini

Then, saya kene bagi 5 fakta tentang si pemberi ini
  1. Rasanya dia seorang lelaki
  2. dia main tag je nama saya tnpa mengenali saya.
  3. dia tak makan pedas..
saya boleyh bagi 3 je..ok la tu kan..

Tulis 10 fakta tentang diri sendiri dan hobi
  1. kuat makan tp badan x naik
  2. kaki shopping ,kalau duit x cukup minta pada ahli keluarga yang terdekat
  3. suka coklat
  4. kaki jalan/ merayau
  5. kuat tido
saya dah tak tahu nak taip ape lagi  sebenarnya sebab saat ini saya tengah mengantok.kalaulah opis ni abah saya punya lama dah balik tido

10 org yang patut terima dan bagi sebab
  1. kak lynn sebab dia opismate saya
  2. si pemberi award yang saya tak tahu nama dia.
  3. didy ex opismate saya
  4. nadia yang x jemu mengajar saya
  5. lia schoolmate saya
  6. fifie schoolmate saya yang bakal menjadi isteri org dalam masa satu minngu dr skg
  7. ida time kolej jarang saya bertegor sape.
  8. fida time kolej lagi jarang amat bertegor sape..ok dh nmpak saya seorg penyombong
lagi 2 tak tahu nk letak sape dah nk letak..

1 comment:

Fifie said...

ambil award ni nanti boley?mood demam sekarang ni