nuff

Followers

Tuesday, November 9, 2010

LIST OF DRAMA MESTI TONTON,TAPI SELALU TIADA MASA

1.ASMARA TV3
-Harus/wajib..sebab nak tengok abang asmara@ shah jaszle yang kachak-king..Start minat dia time dia berlakon dalam TARI TIRANA..



sumber:google..
"hye, shah..sok kita lunch sama?"..ok perasan

2.CINTA KIRANA
-Sinetron drama drama indonesia telah menarik minat,mata,telinga saya..Terminat sudah sama RANDY PANGALILA


kacak kan??


santek si nia ni
dialog ini yang selalu dalam ingatan
"mamanya siapa....?"
"mamanya Riana..".

3.SAFA DAN MARWAH
-tak sempat nak tengok selalu..kadangkadang atau jarang jarang je dapat tengok....lagu opening cerita ni best


4.HABIL QABIL
-Drama ni paling jarang tengok..dalam sebulan ade la dalam 2-3 kali..tapi tadi saya dah strt  tengok balik..cerita ni mcm dah nak habis je..
Zed Zaidi -Teringat Zed Zaidi dalam lakonan sembilu 6 tahun lepas..Tibatiba terimbau kembali zamanzaman bercinta waktu mudamuda dulu...sangat gatal time sekolah nak bercinta.
En faizal,jangan gelakkan saya hocayy..



Aaron sangat semartt

Rasanya macam banyak lagi nk letak..tapi mood malas dah sampi dah..ini je la yang saya nak share..

perasan x?saya mesti suka tgk drama yang ade pelakon yang hensem je..sangat gatal dsitu..



No comments: