nuff

Followers

Friday, November 26, 2010

JUMAAT, RAWAT RAMBUT BERSAMA KAKAK LINDA ONN

Tiada mood untuk bekerja,tapi bangun seawal 6.30 pagi.setelah ditolak tambah darab bahagi..akhirnya pergi jugala.
Sebab musababnya adalah saya DEMAM..**seminggu berapa kali ko nk demam AINN**

perkara yang payah bila demam demam ni:-
-malas makan ubat sebab saya takut makan ubat
-Tekak mula nak makan mewah mewah seperti pizza
-Rasa nak marah je bila bercakap dengan orang

Tapi lunch tadi sempat pergi saloon bersama kakak linda onn.
Eh! bukan..saya masuk dulu..15 minit lepas tu kakak dia dan anak dia yang somel pon masuk..huhuuhuh..
Mungkin sebab dh penat masak kat restoran ASAM PEDAS LINDA ONN sebelah opis..Tiba masa nak merawat rambut pulak kan..

opismate saya bg panadol dan roti..tp xlalu makan

"Demam demam sempat cuci rambut"..-mak saya membebel masa saya call bg tahu yang saya demam

Hanya mushroom soup sahaja untuk lunch.Tiada selera untuk nasi

1 comment:

URY said...

moga cepat sembuh... hehehe...