nuff

Followers

Sunday, January 23, 2011

ANNUAL DINNER AT SHANG-RI-LA HOTEL

Bersiap ke salon untuk cuci rambt dalam pukul 3.
Saya menumpang opismate kak lyn and her husband.Kak ema turut serta..
Pakaian untuk annual dinner tahun ni bebas..Tahun lepas hitam putih

untuk cabutan bertuah pula hadiah paling MELETOP adelah Tv LCD Samsung 32 inci..
Bukan rezeki saya,kerana nombor saya hanya bertuah untuk dapat sebatang pen!!..mengeluh??xlah..mana ada..rezeki saya hanya untuk pen tu je..mungkin tahun depan saya boleh mencuba lagi..mungkin tahun depan rezeki saya untuk hadiah yang lagik lumayan ke..sape tahu kan??

Saya pulang awal dalam pukul 9.45 malam..awal kan??ekceli lepas diner ade karaoke kat newWave cheras sampi kul 5 pagi..Tai xperla..malas nk join..hahaha..
<>
<>
<>
<>
<>
<>
<>
<>
gambar akan diupload nanti

No comments: