nuff

Followers

Sunday, January 23, 2011

BERJAGA KESEORANGAN DI DALAM KEGELAPAN SAMBIL MENAHAN KESAKITAN

cChoiiiiiiiiiii...mcm lirik lagu,,
Aku keseorangan berjaga saat ini.
Tadi ade 2 sumber cahaya..
1-dapor
2-televisyen

Tapi bila secara tak sengaja tv keluar iklan xmunasabah di waktu begini hantu aku terus tutup tnpa bnyak bunyik.
tinggal satu lagi sumber cahaya aku dpt iaitu dapor..
Tengah syok2 aku cari remote kipas..kerana mak aku terjaga "kipas ni kuat sangat"
Hakikatnya memang!!ibarat mcm helikopter atas kepala aku..Abg sepupuku terjaga dan tanpa banyak soal aku tnya remote mana..dia slowkan kipas dan terus tutp sumber cahaya no 1 aku iaitu dapor..Macm org baru belajar menaip coz aku terpaksa taip satu2 kerana gelap tahu x!!hahaha..ok..salahkan diri sndiri sebab.sape suruh berjaga..

Mata xnk lelap..tangan aku pulak gatal je garu2 kat dagu sebab disitulah akan tumbuhnya jerawat batu!!
tak kasik chance langsung..Jerawat batu terus nk keluar..Sakit siot!!!!


Bila la aku nk tido ni......................

No comments: