nuff

Followers

Sunday, January 23, 2011

PUKUL 3 PAGI

Now,jam menunjukkan pukul 3 pagi.Kalau kat rumah tengah tido tp tejaga waktu 'puncak' mcam ni,memang buat2 pejam mata,tutup mata dengan bantal atau paling tidak pon berselubung habis.
Kenapa??
Kerana time begini la 'mereka' aktif..betol..saya tak tipu..terpulang..hu3
Saya dh banyak pengalaman diwaktu puncak mcm ni..Bila terjaga atau rasa mcm xselamat je..terus ketuk bilik mak,tnpa menunggu arahan atau pertanyaan dr mulut mak,terus baring sebelah mak saya..Esok pagi,kalau mak terus menerus x puas ht kerana xdapat jawapan dr saya..saya akan cakap jawapan yg paling klise la "sakit perut", "demam" atau paling tidak "pening kepala"..tp jawapan yg sebenar dan sebetolnya adalah takot.

kalau 'dia' tengah main2 kepala atau kaki ke..boleh diterima pakai lagi..kalau ternampak??mcm nk tercabot nyawa.
sebab tu time tgk muvie khurafat tu..banyak pejam mata dr buka mata..ye..saya xnak menghadapi cabaran..habis kalau aku dah demam monggel bak kata org perak..korang nk susah payah ke menjaga??

Bukan xmahu tido..tp saje nk berjaga..sumer org dh tido dh..mak saya pon dh lena.saya??
entah bila..time 'puncak ' begini la idea nk menjoyah dalam blog mencurah2..

No comments:

There was an error in this gadget