nuff

Followers

Tuesday, March 15, 2011

TERIMA UCAPAN HARI JADI YANG TERAWAL

Semalam balik keje,mak aku ckp ade surat atas tv..Aku dengan rakusnya membuka la sampul itu..
Oh..dari SoGO..Ade Voucher dan Ucapan Hari jadi yang bakal tiba awal bulan April.........


CLARINS tu mcm best je
Voucher..xbnyak mana tp tetap bersyukur...


Wishlist tok bfday tahun ni banyak sangat!!antaranya nk mintak mak aku tuka kete lagi..Tp nnti msti ayat mak aku mcm ni "awak nak kete baru lagi,kali ni awak sendiri bayar"...memang TAK la aku nk bayar sendri.....

2 comments:

puteri rimba said...

best arrrr...nak cikitttt...

SiTi HaJaR said...

wah.. beznye... nak jugak.. singgah sini... hai2...

There was an error in this gadget