nuff

Followers

Sunday, May 22, 2011

NUR KASIH THE MUVIE

Cerita cinta , pengorbanan dan kasih sayang antara NUR dan ADAM serta AIDIL membuatkan aku sebak nak menitis air mata tp aku cover dr kazen aku,En faizal dan mak aku td. (T_T).elehh..aku tahu mak aku dh bergenang air mata.Bukan aku xtahu mak aku tu ..
Nsib baik dalam wayang td gelap,  kalau x mmg aku bahan mak aku..hahaha

Kira ni la ending dr kesinambungan drama NUR kASIh yg menjadi fenomena wktu dulu.Smpi berapa kali ulang tayang kt tv3 di atas permintaan ramai.


Dan kata2 dr Adam membuat suara dia meresap dalm jiwa aku,Kira msej tu smpi la kelubuk sanubari aku ni yg kadg2 hati kering.

"... ambil la apa sahaja kecuali Nor..!! itu janji Adam.."

Dan ada juga antara kata2 menarik dalam Filem NKTM yg juga ada dalam drama sebelum ini iaitu

"Bila malaikat maut datang menjemput,maka terputuslah amalan anak Adam kecuali ilmu bermanfaat, sedekah jariah dan doa anak yg soleh"




dan disebab kan cerita ni,aku nk memborong tudung,dan bercita2 nk namakan bakal anak aku akan tg dgn nama NUR AMINA **sediakan baldi klu korg nk muntah**


5 comments:

Yana Yassin said...

nak tgk jugaakk,..

Adam Roslan said...

Wow. Dalam hati ada taman. Baca reviu saya pulak.

JJ said...

ko nagis???alohhh! aahahaha name anak aku nnt nurul kasih...ko jgn curik tau pastuh...once aku ngandung jek ko kene kmpul doit tok payung anak aku belajar kat cairo nnt....blh kn?anak aku anak ko gak! heee :p

Rollo De Pedicula said...

hehe
yups
filem nih memang menyentuh hati dan menarik kerana penuh dengan mesej yg berguna

Kalau Sudi Bacalah Review Filem Nur Kasih The Movie di blog saya

Review Nur Kasih The Movie

merahitujambu said...

kawin pon belum nk bubuh nama ank..geli di situ.ahahaha..bila nk pakai tudung borong jee lebih.ahahaha