nuff

Followers

Thursday, June 23, 2011

HARI BERSAMA LHDN KG ATTAP

Disebabkan 2-3 kali doc yg dihantar REJECT!! ye...sgt mendukacitakan setiap kali dpt jwpn dr LHDN doc aku reject!!kekecewaan itu  mcm xdapat makan nasi waktu malam sbb mak aku nk control pemakanan aku.Akhirnya bos department aku menyuruh kami , kami, dan kami pergi ke LHDN Kg. Attap untuk memperbetolkan serta bertanya khabar dgn pihak2 LHDN..
Akhirnya...selasa semalam smpi setengah hr aku dan mereka berkampung di LHDN Kg Attap tu.huh!!!

LHDN tu aku buat mcm tempat aku je

separuh dr doc/Tenancy agreement yg REJECT

suasana LHDN di waktu pagi xramai sgt.masuk pukul 11 dah mcm pasar borong

*rupanya bukan senang jugak keje bahagian stamping ni..berjuta doc diorg kene buat*



4 comments:

Sue Izza said...

cun arrr header baru...jeles tul la...

merahitujambu said...

ko keje kt lhdn ke??

IamAin said...

su:: bahahhaa..xpayah nk jeles dgn aku la..tgn aku x berseni lol...tp muka aku cantik.bahahha

thirah:: mana pulak aku dpt gov..klu dpt gov.lama dh sedekah pisng kt surau..

Jobless Girl said...

Wow, kena tunggu lama keh?