nuff

Followers

Monday, June 20, 2011

KERETA BAWA MASALAH KEPADA WANITA??

Kaum wanita kebanyakan nye tahu bwk kete je kan??tp maintenance kete xpandai sgt jaga..Termasuk AKU!!!
ye..xnmpk aku jujur mengakuinya???

ekceli dah smggu aku xusik kete tu.dah pergi balik keje nek moto,kete hnya pndang sebelah mata je kecuali hujung minggu..Sbtu smlm aku konon nk g mkn laksa.sekali hamik ko pdn muka aku.Kete xleyh strt..Aku pikir minyak habis ,sbb pada aku xleyh strt je mnyak habis la konon.Aku mntak tlg pakcik aku beli mnyak,almaklumlah.umah aku mana ade lelaki sila rujuk SINI .jadi kepada pakcik aku la menumpang masalah kereta. Dah isi xboleyh strt.sudahnye aku sms En Tunang suh dtg tp dia xlarat pulak sbb demam .

Esoknye bersamaan hari ahad, En Tunang dtg tlg jumper kereta..disertai dengan mulut mcm bertih jagung itu xkene ini xkene..bahahhaa..

kasih syg terjalin melalui jumper.!!
weekend ni baru tuka bateri.Ni satu masalah lagi..bnyak pulak jenis baterinya..Sel kering ATAU 
sel basah?? deyyyyyyyyyyyyyy..



harapan la aku nk tau psl enjin ke tayar ke air ke mnyak hitam ke..mmg x!!Hanya harapkan lelaki je.



1 comment:

Miss Y and Her World said...

ekeke. memang normal la tu. perempuan hanya pandai pandu je. yang pentingnya perempuan mesti ada driving license. the rest, serahkan pada the guys. itu tugas diorang. ehehe ;)

Perempuan Cantik Sebab Mekap?

There was an error in this gadget