nuff

Followers

Friday, July 8, 2011

KISAH BAKAL MENANTU DAN BAKAL MERTUA


FMIL: kjp lag nk g tesco kan??tlg belikan daun kucai ye.

AKU: daun kucai tu ape?mcm mana?

FMIL: (smbil buka fridge) mcm ni daunnye..*sambil tersenyum

 AKU: ok *buat muka xbersalah ttp dalam ht dh malu xkenal daun kucai..



Sampi tesco berbekalkan baki daun kucai yg FMIL bg,xjumpa2 jugak.Dah jumpa mcm hampir sama siap bau2 lagi,tp tu daun bawang pulekkk..hahaha..last2 balik umah jawapan yg aku bg kt FMIL adelah "tesco xjual daun kucai pon.dah cr x jumpa" (jawpn selamat)


p/s: sila kenal pasti bahan2 masakan okey!

sila belajar memasak wahai cik AIN oiiiiiii!!thnks FMIL cz memahami..siap bg buku masakan lg.

3 comments:

puteri rimba said...

best oooo..dapat family in law cam tu..sporting...yessss....belajar memasak...pikat perut pejal tu...ha..ha..ha...

AIN MUSTAZA said...

hahaha..su tau xpe..paling sporting la..xpernh marah ke ape ke.ckp pon lembut2 je..

aku xreti la lauk pauk ni.kalau biskut kek atau desert aku reti la..bahaha

merahitujambu said...

bahahaha..lawak laa ko ni ain..tpi aku pon macam tu jugak...pergi kedai tapi buat tak tahu malu ty org..walhal pekerja dia lelaki pon th..aku ni pompuan tak tahu..malu x malu ty je..kang kena g kedai blk..xmoh aku..aku malas..ahahaha

There was an error in this gadget