nuff

Followers

Friday, September 9, 2011

KISAH MALAM RAYA

dh nak masuk berapa hari raya dah..Tapi aku baru nk ckp pasl raya..hehehe
Last puasa hr tu..Kitaorg sume sepupu sepapat dh bincang2 nk buat bbq je untuk berbuka puasa .Idea dtg dr my akak sepupu ipar..So.semua pakat ON je..makan kan..memang laju la..plus..happening coz tgk my anak2 saudara main bunga api bagai..hurm...rindu zaman kanak kanak

MENU: sotong, udang, hot dog , jagung, siakap bakar dll...

ape yang penting??KERJASAMA antara kita..


aku nak cakap cakap: ekceli alasan nk buat bbq ni adelah sbb pagi raya confirm2 makan ayam..daging sume..so..mlm raya la mkan seafood..SO!!next year ape bikin pulak????insyaallah...

4 comments:

merahitujambu said...

bestnyaaa...ko x jemput aku pon kan

IamAin said...

ala...bukan umah aku..umah jija..ala..dtg je la..nk kene jempot2 bagai..ko dtg pon bukan aku perembat dgn penyapu pon.bahahhaha

Sue Izza said...

bestnya ramai2 cam tu...bila nak buat open house ain?...tak mau jemput kami ke?

Zul fattah said...

mak aii.. bestnye.. family aku tak pernah pun buat cam ni.. nk join boleh?