nuff

Followers

Friday, December 9, 2011

LELAKI BERKUMIS YANG DIKENALI SEBAGAI ZACKZUKHAIRI

Hello peeps!!!
Agak lama blog ni terbiar / bersarang labah2/berhabuk/ bersawang . Nafsu untuk berblog xsmpi ke kemuncak..atee..cemane teman nk menaip klu udah malas ye x? (*_*)

Banyak nk cerita tp pelan2 kayuh dulu..satu-satu..kang sempot mak nok kalau  gelojoh.sape nk menjawab??ha3

Ce korg tgk tajuk kat atas, berkumis + zackzukhairi = sedap mata memandang..bole?

Lately ni aku mcm pungguk rindukan bulan, menunggu dan terus menunggu bila la si zack ni nk hapdate blog..ak tgk FB Blog Realiti Konspirasi ZackZukhairi status terakhir adelah "sakit putus cinta tuh kalah sakit terpijak paku tekan!"

Lepas tuh smlm ak view, zackzukhairi dh in relationship dgn akak putih gebu bernama Myra Hussin . Auwww...i jeles hocayy..hahhaa..**joke** alhamdulillah..moga bahagia hendaknya..

then ak add fb kak myra, dia approve .dannnnnnnn

uhuk3..**batuk kering**

Sbb ape aku xcited sgt haku pon tatau..mungkin sbb aku suka lelaki berkumis..yup..berkumiss..hak3..dannn aku rasa kt cmpny ak bekerja ade sorg ni iras2 muka si zack ni,.aku rasa la.tatau lak korg rasa mcm mana

Time annual dinne treasure hunt kt ipoh .org yg dimaksudkan yg berbaju belang..His name Kasyah..





xsama erk?? ke yg sama hanya tang kumis tu je??hahahhaa

p/s : dear kak myra..status in relationship tuh dh boleh tukar kot rasanye.hahaha

No comments: