nuff

Followers

Saturday, April 7, 2012

25 TAHUN

3 April 2012 hari tu genaplah umurku 25tahun.. 25?asal aku rasa macam 17 tahun je?? (muntah hijau)

Sempena umur 25 tahun ni, xde ape yang aku inginkan melainkan berdoa  semoga aku menjadi lebih dewasa &matang dalam kehidupan seperti yg kalian doakan..amin.. .moga menjadi yg lebih baik dunia akhirat.

Xde party2.. Aku amik annual leave hari tu..(pe barang keje time2 birthday,nnti ade je nak pedajal aku)


tq treat me for dinner!! hari2 macam ni kan best!! kah3..

p/s:  so far i got lots of sweet wishes!! thank you all who took their time into making them and wishing me a happy birthday. & tq for the wish & entry  PUTERI RIMBA  (mak orang tu lagi 5 tahun lah.hahhahah)

3 comments:

Penulis Rindu said...

dah folow kamu ye 403

Unknown said...

aii... a'a la, nampak cam 17 taun ar... meh, saya blanje diner meh...

adam narzuan said...

nasib baik ambik leave.. kalau tak mesti dah kena baling tepung kan.. huhu