nuff

Followers

Saturday, April 7, 2012

HAPPY BIRTHDAY MAK

29 March 2012 hari tu ,hari jadi mak aku yang ke-56.

Walaupon umur dh banyak,tapi kalau dia dah start buka mulut (dalam erti kata lain, membebel)
kalah aku yang umur 25 ni.. xbertanya pulak aku ape rahsianye.. (@_@)

Dear Mom, U r da best mom in da world.even suka marah2,cerewet but sporting gile.U will always be da first woman i have ever loved. Whatever i am today, I'm bcoz of u. i owe u so much. Tq.Happy birthday my sweet mother!! 


Xde makan2 pon.Mak aku ni bukan jenis yg nk makan2 kat luar.Tapi aku beli Kain sutera biru buat ibuku..

3 comments:

ajihadflower said...

happy birthday mak kak ain .. and happy belated birthday to kak ain :)) *missing and miss you <3

IamAin said...

tq dik

miss u too.. :)
kirim salam semua...

ajihadflower said...

insyaAllah :)