nuff

Followers

Sunday, December 16, 2012

JENIS DARAH

Antara kamu semua mesti ade yang dah tahu jenis darah masing-masing kan?

Aku?

Jujur aku cakap selama 25 tahun hidup ni tak pernah amik tahu langsung aku ni jenis darah kumpulan apa.

Sehinggalah waktu aku nak buat ujian darah hari tu untuk menentukan aku kena D&C atau tidak baru lah aku tahu..
Siap dapat kad lagi

Makteh aku kemain bising lagi bila aku tak tau aku ni darah jenis ape.
Dia kata benda ni penting.

ok

*walaupon ak rasa mcm x penting je..tp aku buat jugak.hik3

Blood Group Card
Jenis Darah Aku A POSITIF

Aku buat kat tingkat 6, KPJ TAWAKAL SPECIALIST

1 comment:

AisYa IeyKa said...

done follow , follow bck http://aisyaieyka.blogspot.com

There was an error in this gadget