nuff

Followers

Monday, December 31, 2012

SEPANJANG TAHUN 2012

Hye

lagi beberapa Jam kita akan ke tahun baru ! tahun 2013!!Alhamdulillah..syukur masih dipanjangkan umur hingga ke hari ini.
 rasa macam sekejap je dh nak tahun baru.. mcm banyak lagi perkara yang tak sempat nak kejar..tapi takpe..

Sepanjang tahun 2012 ni.. BANYAK kenangan pahit manis,ketawa menangis, suka duka yg ditempuh.



  • -Tahun 2012 adalah tahun aku selamat menjadi isteri org..Menjadi isteri kepada Faizal yang dah dikenali sejak 2004.
Nikah 15/9/2012
Sanding 16/9/2012

Di atas pelamin

Makan Beradab

Suami & isteri


  • -Alhamdulillah, dah 3 bulan menjadi isteri. Aku disahkan bunting pelamin. Tapi. Allah memberi "nikmat/rasa" sebentar menjadi seorang ibu. Mungkin bukan rezeki aku tahun ni.Insyaallah akan berusaha lagi di tahun akan dtg.

Punya eksited beli UTP lepas lewat 2 hari period

Happy..alhamdulillah



  • 1/12/2012, Sabtu. Aku dimasukkan ke HUKM untuk melakukan proses D&C akibat kandungan aku x membesar..sepatutnya 3 bulan tapi kantung hanya membesar kira 4 minggu sahaja.. Bukan rezeki kami..



Sewaktu di HUKM

Cuti sakit 2 minggu bermula 1/12/2012 - 17/12/2012



  • Pak Oteh yang mengalami sakit strok sejak 3 sept 2012,16 hari sebelom majlis persandingan/pernikahann aku telah dijemput Ilahi pada 8 November 2012

Adam (berbaju biru)  anak sulung arwah (10 tahun) turut bersama2 mengiringi jenazah ayahnya :-(

Arwah meninggalkan seorang isteri dan 2 orang anak lelaki masing2 berumur 10 & 9 tahun.
Gambar family masa balik Felda Sg Klah, Perak.
Arwah pakoteh depans sekali
  • Pada isnin malam 17/12/2012 Faizal dimasukkan ke Hospital akibat ulser/pendarahan/dan luka di usus/dalam badan... Sehari aku dah start keje setelah mc 2 minggu untuk D&C



  • June 2012, Lagi 3 bulan sebelum aku berumahtangga, Bercuti dengan Cousin &BFF ke Tioman.



  • 26/12/2012 Adik sepupu aku, adam pulak warded ..




  • April,2012 celebrate birthday aku dan salah sorang kawan aku di Sungai Sendat






Ni lah antara kenangan2 manis,pahit kisah 2012...

Alhamdulillah untuk segalanya pada tahun 2012,Maaf jika ada kekurangan.
Kita mulakan dengan bismillah dan doa diberi keberkatan pada tahun 2013..

aminnn...


2 comments:

nadia farahida said...

babe, naik turun perjalanan sebuah kehidupan 2012 kann. be strong ain! nanti buat babyyyyyy lgiiiiii ;p

nursuriani said...

huhuhuhu. selamat pengantin baru!!! dah lewat ke?? tak per laaa saya ucapkan jugak laaa hehe. hurmm takziah untuk baby tauu. tak perr bukan rezeki. ada rezeki lagi banyak nanti! :) lawaaanyaaa awak masa wedding...hurm pelamin pun cntek jerk! huhuhu selamat berkenalan tau! banyak pulak bebel. hehe btw kita dah follow awk lama dah :)