nuff

Followers

Wednesday, January 16, 2013

NOTA 14 TAHUN LALU .. TAHUN 1999





Masa Faizal kemas file kt dalam bilik..selak punya selak.terjumpa nota ni.
Nota ni masa last aku darjah 6.Tahun 1999 iaitu 14 tahun lalu.
Nota dari satu2nye Cikgu feveret aku.
CIKGU HATEEM BASRAH

Still aku simpan lagiii..
Masa aku teman adik sepupu aku daftar sekolah baru-baru ni
Terserempak dengan Cikgu Hateem..Dia masih mengajar di sekolah yang sama.

Alhamdulillah..Cikgu ingat aku lagii.

Sempat aku kenalkan Faizal sebagai suami aku..Masa aku kahwin,dia x sempat datang..

Cikgu hateem masa aku kenal dulu bujang trang tang..tang..tang..menjadi kegilaan pelajar2 perempuan termasuk aku. ecehhhhh...maluuuuu

Sekarang dia dh anak 4 kee 5..

Memori sungguh!

CIKGU HATEEM BASRAH
SEKOLAH KEBANGSAAN TAMAN MUDA
GURU KELAS 4 MATAHARI (1997)


3 comments:

Unknown said...

Nota tak ada lah, tapi hadiah dari cikgu praktikal ada :D

nadia farahida said...

senyum sorang-sorang kalau nadia baca nota dulu2. ntah pape aku merepek :p

nadia farahida said...

ainnn, tahun 2013 ni moh la kita gigihhhh membuat baby bersama2! :p