nuff

Followers

Thursday, September 5, 2013

SAKIT GIGI




Dah seminggu
Aku tak pasti sakit berpunca dari gigi geraham ke atau gigi lain. 

Seminggu jugak aku x berceloteh macam bertih jagung kat opis ni. 
Dok kemam je mulut ni. 
Pergi klinik tak nak pulak. Takut kotttt. 
Aku sejenis manusia yang takut ke klinik/hospital maka terimalah akibat dan sengsaranya..



Sekian luahan hati aku ..

Sakit siotttttttttt


2 comments:

Kuntum Cempaka said...

boleh tak ko pergi cabut gg ko tu..
ko nk simpan buat apa? kalau syg sgt nanti dah cabut letak dalam frame.ha ha ha ha ha

Kuntum Cempaka said...

pergi la cabut..
sayang sgt ke gg tu?
kalau syg nanti dah cabut ambil simpan dalam frame

There was an error in this gadget