nuff

Followers

Tuesday, March 4, 2014

HARTA KARUN

Semua orang mesti ada barang/pakaian/kasut kesayangan yang walaupon dah buruk/koyak/ tapi tetap dipakai dan sayang nak dibuang kan?
Sama macam aku.

Antaranya adalah baju & kasut/sandal/selipar.





BAJU

Baju ni kira feveret la.Jenis kain nipis. Punyalah banyak baju dalam almari,baju ni jugak tetap aku selalu pakai.



Walaupon hakikatnya dah terkoyak kat lengan.




KASUT/SELIPAR/SANDAL

Ini antara kasut/selipar/sandal sebahagian yang ada kat rumah . Selebihnya aku simpan dalam bonet kereta/ofis.


TAPI kalau keluar aku tetap dengan sandal merah si gembel ni (ayat dalam sinetron #BenciBilangCinta lakonan Marshanda dan Baim Wong merujuk kepada sepatu) SEBAB selesa di kaki aku walaupon dah kene penyakit kulit/sopak.
Umur kasut ni tahun ni 2 tahun.


DAN INI

Aku pakai ke Ofis.Tapi Kalau nak jumpa/pergi ke department lain,aku pakai kasut yang aku simpan bawah meja.



Semuanya kerana SELESA.
Walaupon orang memandang mcm pelik/hina.
Dan dah WAJIB buang dalam tong sampah,s
Tapi ada aku kisah sebab yang pakainya AKU.

-Peace-

No comments:

There was an error in this gadget