nuff

Followers

Wednesday, July 6, 2011

AKHIRNYA PAVLOVA JATUH KE TEKAK SETERUSNYA KE PERUT..ALHAMDULILLAH

Siyes.mengalahkan org mengidam aku ni.Ekceli aku dh craving pavlova dekat 2 minggu dah.Nak keluar beli weekend malas.Time lunch aku ajak 2 org opismates aku teman g lunch kt klcc sume xnak..cisssss

hari ni setelah aku memekak pg dan petang sehingga menjadikan sume org bengang, dengan merempit ke klcc akhirnya aku dpt makan jugakkk..aku beli 3pcs, 2 untuk opismates aku yana dengan dila.Tp diorg makan skit je..cisss...mahal tau x???hahaha.

sangat teruja..at the apartment KLCC

yummy

cecomellllllll sgttttttttt

5 comments:

merahitujambu said...

apa menda ni??

AIN MUSTAZA said...

mcm macaron juga..gula semata2.hhehe..
yg putih bawah tu putih telor dgn gula..then bakar,.pastu letak whiped cream n hias dgn buah..nyummmyyy

She Ra said...

knp mcm nipis sgt?? puas ker ko mkn tu?? rege brapa seketul??

AIN MUSTAZA said...

ko tau x yg ko nmpak nipis tu hanyalah gula semata2..mcm gula kapas tu..mcm tu la..opsmate aku tatahan makan.sbb manis..

harga rm13.90 3 pcs..

merahitujambu said...

ko ni suka mkn manis3 eh..sakit gigi aku kot

There was an error in this gadget