nuff

Followers

Friday, July 25, 2014

MANDI TEPUNG

Lepas Je berbuka rumah mertua,
Aku terus gerak pergi pandan jaya, nak melepak umah cousin aku Jeyjot.
Oh dia baru je kahwin bulan june hari tu.. **entry tertunggak**

Masa sampai-sampai je ..betul-betul kat depan pintu Faizal kene mandi tepung.
Oh aku pon terkejut sebab bukan aku dalangnya..
Sebabnya birthday Faizal 2 July .. Lepas tu dengan aku pon kene mandi tepung jugak.. Sebab birthday aku bulan april ..kira belated la tp masa tu kan aku g Bandung **entry tertunggak**

Husb cousin aku pon kene dalam senyap sebab dia on may,dan lagi sorang kawan aku sanggop datang dari perak ...Dia pon on April.



The cake.. Tq pade yang planning.. Tq daia & jeyjot belikan kek

Muka-muka yang kene mandi tepung
From L-R
Bocah (April) - Me (April) - Faizal (July) - Rauf (May)

KAMI

Husb & Wife





last but not least


6 Jahanammmm.....
L to R
Rauf-Bocah-Me- Faizal-Daia - Jeyjot.



We are not a friend..
We are best buddy forever...
Sibling and family together...

1 comment:

mai has said...

ingat dulu masa zaman kolej, aktiviti baling tepung time birthday mmg acara wajib.hehehe